Tuesday, October 26, 2010

:..Mari Membaca..:

Posted by zue lavender at 1:57 PM

tak tau nk post ape ari nie...hehe...
so, jz nk ajak smua....mari kita pupuk amalan rajin membaca dalam diri & anak...
n xsalah klo pupuk dr kecil...seawal dlm kandungan patutnya dh ajar bby utk rajin membaca...
utk ibu arumi nie gak...yg mmg la jarang membaca...
xde ke contest si kecil membaca...klo ada, leh la selit2kan arumi nie...
(^_^)

1 comments on ":..Mari Membaca..:"

cintaKusayangMu on October 27, 2010 at 11:34 AM said...

ish budah buntal ni..bg ape pn dia suka....

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

story.from.my.heart Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal